Opiekunowie koła szachowego

Opiekunowie koła szachowego

Postprzez niedowiarek7 » 14 sie 2017, 10:50

Witam,
Jestem nauczycielem matematyki z 4- letnim stażem w jednej ze Szkół Podstawowych.
Ostatnio zastanawiałem się nad zrobieniem uprawnień do prowadzenia zajęć szachowych
i niestety w okolicy z jakiej pochodze ( woj. podlaskie ) nie organizuje się żadnych kursów dla nauczycieli.
Znalazłem jednak kursy online. I tutaj moje pytanie : czy macie jakieś doświadczenia z kursami online?
czy są naprawdę zamiennikiem szkoleń na żywo czy może szkoda pieniędzy na papier.
Dziękuję za odpowiedz.
Mnie trzeba oswajać latami przyjaźni lub szaleńczym opętaniem.
niedowiarek7

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Ranking: 0

Re: Opiekunowie koła szachowego

Postprzez rutra » 14 sie 2017, 10:58

niedowiarek7 napisał(a):Ostatnio zastanawiałem się nad zrobieniem uprawnień do prowadzenia zajęć szachowych
i niestety w okolicy z jakiej pochodze ( woj. podlaskie ) nie organizuje się żadnych kursów dla nauczycieli.

Nie tak dawno był kurs instruktorski w Suwałkach (w przypadku nauczycieli potrzebna była min. III kategoria szachowa).
I kategoria (1660/1668/1489), I klasa sędziowska
rutra

Podziękował : 1515 razy
Otrzymał podziękowań: 1777 razy
Ranking: 1660

Postprzez szalony_rzeznik » 16 sie 2017, 18:39

niedowiarek7 napisał(a):Witam,
Jestem nauczycielem matematyki z 4- letnim stażem w jednej ze Szkół Podstawowych.
Ostatnio zastanawiałem się nad zrobieniem uprawnień do prowadzenia zajęć szachowych
Znalazłem jednak kursy online. I tutaj moje pytanie : czy macie jakieś doświadczenia z kursami online?
czy są naprawdę zamiennikiem szkoleń na żywo czy może szkoda pieniędzy na papier.
Dziękuję za odpowiedz.

Jeśli chodzi o kursy on-line, to dają one jakieś papiery i chyba to jedyny plus. Więc jeśli chodzi o posiadanie papieru, to spełniają one swój obowiązek.