Siła matująca

Moderator: kolokwium

Re: timeout vs minor piece

Postprzez kolokwium » 12 wrz 2017, 09:47

ksysowy napisał(a):heyo.
ostatnio wkurzam się na jeden z przepisów FIDE
, odnośnie tego, że jeśli przeciwnik może zamatować mnie i mi spada czas to wygrywa, jeśli nie - remis. Na chess24 dostałem pozycje jak na diagramie -->
(...)
ja (białe) spadła przeciwnikowi chorągiewka i gra zakończyła się remisem, ale czemu? mogę przecież go zamatować (...)
jednak na lichess ten przepis jest uwzględniony i w podobnej pozycji przegrałem gdy miałem hetmana i pionka na gonca przy stracie czasu.
ja sie kurcze pytam, to w koncu jak jest dobrze?

Są tacy, którzy nie kumają, że w kafejkach mogą być inne przepisy. I to w każdej inne. Pomimo zapisu o przepisach FIDE.
Kiedyś grałem dla kategorii, teraz dla przyjemności; sędzia szachowy FA Tomasz Ptaszyński mój blog
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
kolokwium
Moderator
 
Posty: 8805
Wiek: 52
Dołączył(a): 04 wrz 2006, 22:11
Lokalizacja: www.ChessArbiter.org
Podziękował : 1843 razy
Otrzymał podziękowań: 2059 razy
Ranking: 0
kurnik.pl: tpp
FICS: tepepe

Poprzednia strona

Powrót do Zasady, regulaminy, przepisy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości



REKLAMA

Gdy masz problemy z matma czasami najlepszym rozwiazaniem sa Korepetycje z Matematyki
Zadania Szachowe