Poziom komputera na chess.com

Moderator: redjok

Poziom komputera na chess.com

Postprzez lemdipha » 16 gru 2018, 17:32

Witajcie. Jestem tu nowy. W szachach też jestem nowicjuszem. Chcę grać dla przyjemności, bo w wieku 35 lat raczej nie zrobię nawet fajnej kategorii. Ale ważniejszą sprawą dla mnie jest pytanie jak oceniacie poziom gry z komputerem na chess.com. Jest tam 10 stopni trudności. Jak je oceniacie? I na którym poziomie gracie? Dziękuję za odpowiedzi.
lemdipha

Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Ranking: 0

Re: Poziom komputera na chess.com

Postprzez AuroraBorealis » 16 gru 2018, 19:41

Graj z ludzmi. Komputer na niskich poziomach gra kompletnie idiotyczne szachy
AuroraBorealis

Podziękował : 181 razy
Otrzymał podziękowań: 432 razy
Ranking: 2120

Postprzez lemdipha » 16 gru 2018, 20:01

Dziękuję za odpowiedź. Tylko mój problem polega na tym, że ja żółtodziób w szachy jestem. Wolałem poćwiczyć z komputerem, bo z szachistami to przegram wszystkie mecze... A tu to chociaż na najłatwiejszym poziomie dam radę :-) Dlatego pytałem o poziom :-)
lemdipha

Postprzez adse » 16 gru 2018, 20:12

Poszukaj początkujących, choćby dzieci, w necie wieku nie widać, każdy kiedyś zaczyna.
adse

Podziękował : 69 razy
Otrzymał podziękowań: 506 razy

Postprzez Petro » 16 gru 2018, 20:30

Na chess.com( lub na jakiejś innej stronie) znajdziesz innych początkujących. Najpierw będziesz przegrywał ale jak już ci ranking spadnie będziesz grał z ludźmi o podobnej sile co ty. Z komputerem grać nie radzę. Możesz przez to nabrać złych nawyków.
Partia ma trzy fazy: w pierwszej ma się nadzieję, że stoi się lepiej, w drugiej wierzy się, że pozycja jest lepsza, w trzeciej widzi się, że pozycja jest przegrana.-Ksawery Tartakower
Petro

Podziękował : 60 razy
Otrzymał podziękowań: 32 razy
Ranking: 1800
kurnik.pl: Petro22

Postprzez lemdipha » 16 gru 2018, 23:13